HOTEL EINDHOVEN IS GEOPEND

Hotel Eindhoven is geopend. Op deze pagina informeren wij u graag verder over onze werkwijzen. Wij vragen u rekening te houden met onze aangepaste maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Eindhoven!

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen

  • Open faciliteiten
  • Veilig en vertrouwd verblijf
  • Veelgestelde vragen

Open faciliteiten

Restaurants

Onze restaurants zijn geopend. Voor ontbijt, lunch en diner dient u een reservering te maken.Voor de terrassen kan geen reservering gemaakt worden.

  • Het ontbijtbuffet is van maandag tot en met vrijdag van 6:30 – 11:00 uur. U heeft keuze uit diverse tijdsloten van één uur met een aankomsttijd tussen 6:30 - 10:30 uur. Op zaterdag en zondag is het ontbijtbuffet van 7:30 – 11:30 uur. Ook hier heeft u keuze uit diverse tijdsloten van één uur met een aankomsttijd tussen 7:30 - 11:00 uur.
  • Een heerlijke lunch is beschikbaar bij Brasserie Martinus en OZZO Food & Drinks.
  • Van 17:00 – 22:00 uur bent u welkom voor een diner bij zowel Brasserie Martinus als OZZO Food & Drinks. 
  • Het terras is open op basis van beschikbaarheid. U kunt hiervoor niet reserveren.
  • Ook kunt u gebruik maken van de Roomservice kaart van 17:00 tot 21:30 uur. Voor roomservice wordt een toeslag van € 12,50 gerekend.
  • Tijdens het ontbijt, lunch en diner kunt u ook gebruik maken van onze take away mogelijkheden bij Moes de Pom. Hier vindt u onder meer broodjes, soepen, salades, maaltijden en pizza’s.

Zwembad & Fitness

Toucan Sportsclub is geopend! 

  • Het zwembad en de fitness van Toucan Sportsclub zijn geopend op afspraak. U dient hiervoor een reservering te plaatsen. Voor het zwembad kunt u een tijdslot van 30 minuten reserveren. De openingstijden van het zwembad en de fitness vindt u hier: https://www.hoteleindhoven.nl/faciliteiten/sportsclub/algemene-informatie/openingstijden-hotelgasten

Graag verzoeken wij u vriendelijk om vóór aankomst in het hotel uw gewenste tijd om te zwemmen/fitnessen te reserveren via frontoffice@eindhoven.valk.com.


 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Vanaf 1 december bent u verplicht een mondmasker te dragen in het hotel.
  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen met mede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betalen alleen mogelijk met pin of creditcard.

    EXTRA AANDACHT VOOR UW EN ONZE HYGIENE

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of een verhoging van meer dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk Hotel Eindhoven als hotel geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. 

Is het bezoeken van Van der Valk Hotel Eindhoven veilig?
Van der Valk Hotel Eindhoven neemt uw gezondheid en die van onze medewerkers uiterst serieus.  
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, onze restaurants zijn geopend. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt roomservice bestellen voor het diner. 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, vraag bij de receptie naar de mogelijkheden. Het hotel ligt midden in het groene hart van de Genneper Parken, welke zeker de moeite waard zijn voor een mooie fietstocht. Onze fietsverhuur is ideaal om een dagje de buurt te verkennen.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Bij een refundable rate kunt u uw reis gratis annuleren of wijzigen tot 12 uur op de dag van aankomst. In geval van een non-refundable boeking kunt u in principe de reis niet annuleren. De volledige boekingskosten zullen hiervoor in rekening worden gebracht.

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Bent u verkouden, hoest u of heeft u meer dan 38 graden koorst? Dan vragen wij u vriendelijk om thuis te blijven en niet naar ons hotel te komen. Wij denken dan natuurlijk met u mee in de vorm van een passende oplossing.