Hotel Eindhoven is geopend

Van der Valk Hotel Eindhoven is (deels) geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Eindhoven.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Geopende faciliteiten

De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar om te voorkomen dat er teveel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn op dezelfde plekken. 

Restaurant & hotelbar
Het restaurant en de hotelbar is  volgens richtlijnen vanuit overheid en RIVM  enkel geopend voor hotelgasten die in ons hotel overnachten.

  • Het restaurant is exclusief geopend voor hotelgasten met overnachting.
  • Wij hanteren een gescheiden ingang en uitgang van het restaurant.
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst.
  • Wij ontvangen alleen gasten van gezamenlijke huishoudens tot maximaal 3 personen, waarvan 2 volwassen en 1 kind tot 12 jaar.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand via een uitklapbare roomservice kar waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Onze medewerkers dragen handschoenen uit hygiënisch oogpunt.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes. 

Zwembad & Fitness
Als hotelgast kunt u gebruik maken van het zwembad. De fitness is helaas nog gesloten. Bij het inchecken wordt u geïnformeerd over de openingstijden van het zwembad. Ook in deze ruimte gelden aangescherpte protocollen voor reiniging en hygiëne.

  • Het zwembad is exclusief geopend voor hotelgasten met overnachting.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten. 

 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten mogen geopend zijn. Onze restaurants zijn uitsluitend geopend voor hotelgasten

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. Onze restaurants zijn uitsluitend geopend voor hotelgasten

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart die u op uw hotelkamer vindt. U kunt onbijt, lunch en diner op hotelkamer laten brengen.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?
Het zwembad en de restaurants zijn exclusief geopend voor hotelgasten met overnachting. De fitness en Jack's Casino zijn momenteel gesloten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, dit is mogelijk. Het hotel ligt midden in het groen van de Genneper Parken welke zeker de moeite waard zijn voor een ontspannen bezoek. Onze hopper fietsverhuur verleend zich prima om een dagje de omgeving te verkennen.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
U kunt uw boeking kostenloos annuleren of wijzigen tot 12:00 uur op de dag van aankomst. Indien de annulering geschiedt na 12.00 uur wordt 100% van de reserveringswaarde van de eerste overnachting in rekening gebracht. In het geval van een non-refundable boeking, kunt u uw boeking niet kostenloos annuleren/wijzigen. Bij het annuleren of wijzigen van deze boeking worden de volledige kosten in rekening gebracht.

 Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. Uiteraard denken wij dan met u mee in de vorm van een passende oplossing.