HOTEL EINDHOVEN IS GEOPEND

Per 14 oktober 22:00 uur gelden de volgende maatregelen: 

Hotelgasten zijn nog steeds welkom bij Hotel Eindhoven! Tijdens uw verblijf serveren wij graag een uitgebreid ontbijtbuffet, à la carte lunch en à la carte diner in ons restaurant. Gezien de aangescherpte maatregelen mogen wij helaas geen gasten van buitenaf ontvangen tot in ieder geval 11 november. Op deze pagina informeren wij u graag verder over onze werkwijzen. Wij vragen u rekening te houden met onze aangepaste maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Eindhoven!

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen

  • Open faciliteiten
  • Veilig en vertrouwd verblijf
  • Veelgestelde vragen

Open faciliteiten

Restaurants

De restaurants zijn — volgens richtlijnen vanuit overheid en RIVM — geopend exclusief voor hotelgasten. 

  • De restaurants zijn geopend uitsluitend voor hotelgasten.
  • Wij hanteren een aparte in- en uitgang in onze restaurants.
  • Onze tafelindelingen zijn aangepast ter waarborging van de 1,5 meter maatregelen en vanzelfsprekend volgen wij de richtlijnen van het RIVM.
  • Wij volgen het dringende advies op om in alle publieke ruimtes mondkapjes te dragen. Onze medewerkers dragen dan ook mondkapjes.
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten totdat onze gastvrouw of -heer u een tafel wijst. 
  • Wij vragen u bij binnenkomst uw handen te desinfecteren.
  • Wij vragen u gedurende uw bezoek 1,5 meter afstand te houden van onze gasten en medewerkers. 
  • Wij vragen u de aangegeven looproutes te volgen. 
  • U kunt met maximaal 4 gasten aan tafel.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes. 

Helaas mogen wij geen gasten van buitenaf ontvangen tot ten minste 11 november.


 

Zwembad & Fitness

Naast het verwarmde binnenzwembad zijn ook de deuren van onze fitness heropend! Om gebruik te maken van de faciliteiten dient u vooraf een reservering te maken. Ook zult u bij het inchecken worden geïnformeerd over de beschikbare tijden en kunnen wij direct een bezoek voor u inplannen. In alle ruimtes gelden aangescherpte protocollen voor reiniging en hygiëne.

  • Het zwembad en de fitnessruimte zijn geopend.
  • U dient een reservering te maken voor het zwembad en de fitness.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.

 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Gebruik papieren handdoekjes om uw handen te drogen
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of een verhoging van meer dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk hotel Eindhoven als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant mogen ook weer geopend zijn voor hotelgasten. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel Eindhoven veilig?
Van der Valk Eindhoven neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. 
Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. U kunt onbijt en diner op uw hotelkamer laten brengen.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, vraag bij de receptie naar de mogelijkheden. Het hotel ligt midden in het groene hart van de Genneper Parken, welke zeker de moeite waard zijn voor een mooie fietstocht. Onze fietsverhuur is ideaal om een dagje de buurt te verkennen.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
Bij een refundable rate kunt u uw reis gratis annuleren of wijzigen tot 12 uur op de dag van aankomst. In geval van een non-refundable boeking kunt u in principe de reis niet annuleren. De volledige boekingskosten zullen hiervoor in rekening worden gebracht.

Kan ik op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen als ik verkouden ben of hoest?
Bent u verkouden, hoest u of heeft u meer dan 38 graden koorst? Dan vragen wij u vriendelijk om thuis te blijven en niet naar ons hotel te komen. Wij denken dan natuurlijk met u mee in de vorm van een passende oplossing.